Evo kako se kreću cijene poslovnih prostora
Analiza podataka oglasnika Crozilla.com o cijenama poslovnih prostora u nekoliko većih gradova poput Zagreba, Pule, Rijeke, Zadra i Splita pokazala je kako su tijekom studenog najviše cijene oglašavane na području Splita, dok je Rijeka bila jedan od povoljnijih gradova.
ured-crozilla
Cijene poslovnih prostora u prosjeku su oglašavane po 1560 eura po kvadratnome metru, dok se za njihov najam na oglasniku Crozilla.com u prosjeku tražilo 10 eura po „kvadratu“.
Skladišta su tijekom studenog bila nešto jeftinija no druge vrste poslovnih prostora. Za njihov se kvadratni metar u prosjeku tražilo oko 1340 eura. Najniže cijene, među gradovima koji su uvršteni u ovo istraživanje, zabilježene su u Zadru u kojem je „kvadrat“ oglašavan po prosječnoj cijeni od tek 937 eura, dok je u Puli bio čak preko 1.000 eura skuplji.
Lokali i gastronomski objekti u prosjeku imaju više cijene no druge vrste poslovnih prostora, a tijekom studenog oglašavani su oko 1800 eura po kvadratnome metru. Najskuplji grad, po pitanju cijena lokala i gastronomskih objekata, bio je Zadar gdje se za „kvadrat“ tražilo 2310 eura, a najjeftiniji Zagreb gdje je cijena metra kvadratnog iznosila 1523 eura, te u Rijeka sa 1562 eura.
Prosječne oglašavane cijene najma lokala i gastronomskih objekata u prosjeku su iznosile oko 11 eura. Najviše su cijene tijekom studenog oglašavane u Puli gdje su iznosile 13 eura po kvadratnome metru, dok su u Rijeci iznosile 11 eura, a u Zagrebu, Zadru i Splitu 10 eura po „kvadratu“
Uredi i ordinacije tijekom studenog su na oglasniku Crozilla.com oglašavani po prosječnoj cijeni od oko 1550 eura po četvornome metru. Među gradovima koji su uključeni u ovoj istraživanje najniže su se cijene tražile u Puli gdje je „kvadrat“ oglašavan po 1314 eura, a najviše u Splitu, po 1932 eura. Prosječna tražena cijena kvadratnog metra zagrebačkih ureda i ordinacija iznosila je 1487 eura. Oglašavane cijene najma uredskih prostora na Crozilla.com u prosjeku su iznosile 10 eura po četvornome metru, pritom su u Puli iznosile 8 eura, a u Zadru 11 eura. U Zagrebu, Rijeci i Splitu za „kvadrat“ ove vrste poslovnih prostora u prosjeku se tražilo 10 eura.
Diana Perger, vlasnica agencije za nekretnine „Euro-interijeri“ iz Zagreba za Crozilla.com rekla je kako poslovne prostore možemo podijeliti u dvije kategorije, prva su poslovni prostori na frekventnoj lokaciji, u poslovnoj zoni, sa dobrim pristupom, izgrađeni i izvedeni sukladno potrebama modernog poslovanja i takvi se, prema njezinim riječima, prodaju u razumnom vremenu i po realnim tržišnim cijenama bez puno problema, a drugi su loše izvedeni poslovni prostori, na neadekvatnim lokacijama, daleko od sadržaja potrebnih za poslovanje i takvi se jednostavno ne prodaju, bez obzira na cijenu.
objavljeno 04.01.2018 godine