Ne znam jesmo li vam to već rekli, ali mi se jako volimo zabavljati! I sve što radimo radimo s veseljem i kroz zabavu. Svaka novo prodana nekretnina i svaki novi useljeni kupac nas veseli. Bitno je voljet posao koji radiš, zar ne?
Eto tako smo mi, na tragu toga, i inače suhoparno istraživanje tržišta i izradu statistike pretvorili u zabavu!
Kvartovskoj smo ekipi preko fejsa postavili vječno pitanje. . . Kuća ili stan? Šta odabrati? Dakle objavili smo kuću i stan slične cijene na skoro istoj lokaciji i pitali ih šta bi rađe.
Iz tog posta se razvila jako zanimljiva debata iz koje izdvajamo samo neka razmišljanja:
Ivica S.: ” Stan manje troškova održavanja, kuća veca komocija al rupa bez dna”
Ana B.: ” Malu kuću s malom okućnicom za uživanje a ne rintanje”
Bim Bo.: ” Ako imate novaca kupite kuću, a ako uzimate na kredit, uzmite stan”
Tina V.: “Kuća! Sa veseljem uređujemo, sadimo, djete se bezbrižno igra u dvorištu sa kućnim ljubimcem, vlastiti parking”
Sanja T.: ” Za mlade kuća, za starije stan”
Željka M.: ” Stan definitivno”
Darko P.: ” Kuća naravno,. . . jer ima korjen koji je teško iscupati, s kućom ste vlasnik djela hr. zemljice. . .u stanu ko kanarinac s otvorenim vratima”
I šta sad!? Dali smo nakon ove statistike pametnije nego što smo bili? Pa u stvari i jesmo! Potvrdili smo si ono što smo već i prije znali, a to je da je interes za kuće i stanove podjednak, ali se zbog cijene i održavanja kupci ipak više odlučuju za stanove. Srce i želja ih vuče ka životu u kući, a razum i prilike odlučuju u korist stana (to je dio zbog kojeg nismo pametniji jer to smo znali). Pametniji smo zbog spoznaje da kada se na tržištu pojavi kuća koja je cijenom i lokacijom približno slična stanu, koja nije površinski prevelika, koja ima okućnice “aman-taman”, gotovo svi kupci će se odlučiti za kuću.
Ponudu tih i takvih kuća na lokaciji grad Zagreb pogledajte na http://www.euro-interijeri.hr/kuce/
Za kraj opet malo zabave. . . kad se uselite u kuću iz naše ponude, mi radimo roštilj party!!
Čitaj mala slova: Vi ste zaduženi za cugu. . .